Jump to content

foto's en tekstblok op mobiel te breed


Recommended Posts

Lieve mensen,

 

Nadat ik al veel forum berichten gelezen heb, you tube filmpjes heb bekeken enz, is het mij helaas tot op heden niet gelukt.

Ik heb mijn website zelf ingericht e.d, en vind dat ik dat voor een leek al heel aardig heb gedaan.

Echter loop ik helaas tegen het volgende aan; 

de foto's en teksten die ik geplaatst heb ik tekst blokken op de homepage en categorie pagina's zijn te breed om te lezen op een mobiel.  Je moet het scherm dan eerst kleiner maken om de volledige foto en tekst te kunnen zien. En ik weet dus niet hoe ik dit moet aanpassen. ik kan  de foto wel kleiner maken, maar dan ziet het er op de desktop versie niet uit. 

hoe maak ik het zo dat het op beide versies pagina vullend is? Ik ben er moedeloos van....

 

Wie kan mij helpen!!!!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, May1986 said:

Lieve mensen,

 

Nadat ik al veel forum berichten gelezen heb, you tube filmpjes heb bekeken enz, is het mij helaas tot op heden niet gelukt.

Ik heb mijn website zelf ingericht e.d, en vind dat ik dat voor een leek al heel aardig heb gedaan.

Echter loop ik helaas tegen het volgende aan; 

de foto's en teksten die ik geplaatst heb ik tekst blokken op de homepage en categorie pagina's zijn te breed om te lezen op een mobiel.  Je moet het scherm dan eerst kleiner maken om de volledige foto en tekst te kunnen zien. En ik weet dus niet hoe ik dit moet aanpassen. ik kan  de foto wel kleiner maken, maar dan ziet het er op de desktop versie niet uit. 

hoe maak ik het zo dat het op beide versies pagina vullend is? Ik ben er moedeloos van....

 

Wie kan mij helpen!!!!

ik gebruik trouwens PrestaShop-versie: 1.7.6.7 thema Classic

mijn website is www.toffekoffer.nl 

Link to comment
Share on other sites

Hallo @May1986
 welkom op de Prestashop forums.

Je zit momenteel op de engelstalige versie van de Prestashop Forum, het is dan ook aangeraden om uw vraag in het engels te stellen.

Indien je uw vraag in het Nederlands wilt stellen kan dit hier https://www.prestashop.com/forums/forum/307-hulp-en-ondersteuning-van-en-voor-de-community/

Om uw vraag te beantwoorden, dit kan gedaan worden met CSS, er is een functie waarmee je bepaalde regels kan toevoegen maar dat deze enkel worden toegepast wanneer een scherm een bepaalde grote heeft. Je kan op deze site meer info vinden over hoe dit juist in zijn werk gaat:

https://www.schoolvoorbeeld.be/cursuswebdesign/responsive-css

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...