Jump to content

Producten worden aan winkelwagen toegevoegd die ik niet aanklik om toe te voegen


Recommended Posts

Goedenavond!
Onze webshop draait op PS 1.6.1.4 met een Leo Alaska thema.

Sinds enkele dagen merk ik zelf en krijg ik ook van klanten door dat wanneer je een product A wilt bestellen en toevoegt aan winkelwagen, je naar de winkelwagen gaat om af te rekenen en dan;

 of:

  • winkelwagen leeg is (lijkt iets in de cache want in incognito werkt het wel goed.. echter, komt het natuurlijk vaak voor dat klanten iets zien op de webshop, met partner overleggen etc, dan teruggaan naar webshop om te bestellen en dit vervolgens niet lukt.) Wanneer je de stappen herhaalt van product toevoegen aan winkelwagen>>naar winkelwagen gaan is winkelwagen weer leeg. 

     
  • er een totaal random ander product in de webshop toegevoegd is wanneer je de winkelwagen bekijkt, naast dat je product A in de winkelwagen ziet.

    Als ik het foutieve random product verwijder is het opgelost dus dat is prima, echter zorgt het voor veel contactmomenten met onze klanten en dat is vervelend en tijdrovend. Dit gebeurt zowel incognito als via browser waarmee ik de webshop vaker bezocht heb. 

Ik hoop dat iemand ons kan helpen, evt kan ik ook maandag telefonisch toelichting geven of via DM site doorsturen voor de beeldvorming.

Alvast bedankt,

Groeten Sanne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...