Jump to content

ilość kategorii głównych


IngaP

Recommended Posts

Witajcie,  na wstępie zaznaczę jestem mega początkująca. Ktoś inny robił mi sklep i teraz chciałam go poprawić. Mam zainstalowany szablon frezja i tam jakby było tylko 6 kategorii. Jak dodaję nową kategorię to robi się gówna kategoria More a potem drzewko. Czy to możliwe aby ten szablon miał tak ograniczoną liczbę kategorii ? A jeżeli by miał co zrobić żeby się nie wyświetlało "More" tylko normalna nazwa kategorii.

Dziękuję 

Link to comment
Share on other sites

wszystko jest mozliwe, najprawdopodobniej nalozony na {foreach} jest limit i tyle. limit moze byc nalozony albo na kontroler albo na sam szablon modulu i bez znajmosci programowanai (a zakladam, ze tak jest jezeli piszesz o "mega poczatkujacej) niewiele zdzialasz. zapraszam na priv, to cos poradze, ale musze widzec najpierw pliki modulu menu

Edited by design4VIP (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, design4VIP said:

wszystko jest mozliwe, najprawdopodobniej nalozony na {foreach} jest limit i tyle. limit moze byc nalozony albo na kontroler albo na sam szablon modulu i bez znajmosci programowanai (a zakladam, ze tak jest jezeli piszesz o "mega poczatkujacej) niewiele zdzialasz. zapraszam na priv, to cos poradze, ale musze widzec najpierw 

Dziękuję bardzo za podpowiedź. Tak się spodziewałam że jest jakieś ograniczenie. Zastanowię się co  z tym zrobić ale programować to raczej nie będę . Na razie pobawię się tym co mam a potem od postaw będę robić nowy sklep. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, design4VIP said:

nie ma sie co zastanawiac, bez przeprogramowania plikku (zmiany kodu, jezlei nie ma jakis ustawic w konfiguracji modulu) nic nie zdzialas. zostaje tylko zmiana modulu menu na inny, ktoory nie ma ograniczen

ok a jaki moduł polecasz ? 

Link to comment
Share on other sites

On 6/13/2020 at 4:18 PM, IngaP said:

ok a jaki moduł polecasz ?