Jump to content

[Løst] Kan ikke oprette ny leveringsfirmaer HJÆLP


Recommended Posts

Efter jeg har flyttet mit site fra det ene webhotel til et andet, så har jeg fået problemer med leverings siden i Backenden, jeg er ny i prestashop og har ikke rigtig en ide om hvad der er gået galt i flytningen. 

Det der sker er at alle fanderne som plejer at være i toppen, altså trin for trin er blevet lagt ud på en side som om der er gået noget galt med stylingen, det er så hvad det er. Men det er problematisk at jeg ikke har nogen mulighed for at gemme nogen nye leverings firmaer, jeg kan udfylde alt men har ikke mulighed for at gemme, og kan forøvrigt heller ikke få lov til at benytte logo feltet for at oploade et logo. 

Her er screenshot af hvordan det ser ud pt. og jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med finde ud af hvad der er gået galt. 

 

Temp-Prestashop.jpg

Edited by Dallewj
[Løst] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

For mig at se, så et det flytningen der er gået helt galt.

Har du fået ordrer efter flytning. Hvis ikke så et mit bedste bud at slette alt på den nye host og genindlæse database og filer fra den backup, du har fra din gamle host. 

At arbejde videre med det du har på din nye host kan kun give flere udfordringer.

Edited by Guest
Stavefejl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Sorry men jeg er helt ny i prestashop, og ved ikke helt hvad du mener med at det er gået helt galt. Det er et nyt site som jeg ikke har haft op at køre i nu, men har flyttet det fra en test site til denne nye, så der kommer ingen kunder på den pt. for den er også i maintanance mode. men alt andet virker til at det fungere som det skal bort set fra at jeg ikke kan oprette lerveringsfirmaer i backenden. kan du uddybe hvad det er som er helt galt, og hvorfor der kommer til at være mange problemer? 

Link to comment
Share on other sites

Du begyndte med at skrive at du havde flyttet fra det ene webhotel til et andet. Derfor antog jeg at var en kørende shop, der var blevet flyttet.

Nu skriver du, at det er flyttet fra en testshop til denne nye.

Hvorfor ikke starte helt forfra med en nyinstallation der hvor shoppen skal ligge i sidste ende. Du bruger alt for meget tid på at lede efter en fejl, som tilsyneladende er kommet af flytningen. 

Link to comment
Share on other sites

mit problem er at jeg ikke har så meget erfaring i prestashop, så jeg vil ikke vide hvordan jeg skal få alle moduller samt det custom theme osv. med over efter en ren installation, altså hvad jeg efterfølgende skal gøre for at få det hele til at ligne det andet igen. Jeg har taget udgangs punkt i warehouse themet da den er nem for en uerfarende bruger at designe til ens eget behov, men der tilhører også en omgang moduler som så skal med over. 

Link to comment
Share on other sites

Nu prøvede jeg at benytte webhotelts eget system til at kopier alle filerne over, i stedet for at benytte min egen ftp klient. og efter jeg så havde slettet cashen, så ser det ud til at det hele fungere igen. Det er åbenbart som om at den har lavet noget lort i den da jeg selv har downloadet og uploadet filerne igen. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...