electrone Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Hallo, Eerst en vooral bedankt om mijn post te raadplegen, Ik had graag de tekst van smartblog link op de homepagina aangepast. Foto met verduidelijking is hier eveneens opgeladen voor verduidelijking. Ik heb in vertalingen geprobeerd, module, maar kan het niet vinden. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze teks kan aanpassen aub, Hartelijk dank, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Ik zou adviseren om dit aan de maker van smartblog(smartdatasoft) te vragen. Het betreft namelijk een zgn third party module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
electrone Posted April 26, 2020 Author Share Posted April 26, 2020 Hartelijk dank voor je reactie, maar volgens mij moet zelf doenbaar zijn. Maar hoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 zoeken waar het staat, en dat kan soms heel lang duren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts