Jump to content

2x "incl. BTW" vermelding in winkelwagen


Recommended Posts

Heyhey,

Is het normaal dat ik 2x het bedrag incl. BTW op mijn scherm te zien krijg? Ik wil het bovenste bedrag aanpassen naar excl. BTW dus als volgt:

  • Bedrag excl. BTW
  • BTW
  • Totaal incl. BTW

Dit is een template van TemplateMonster. Misschien moet ik met hen contact opnemen hierover?

Bedankt alvast voor de hulp.

Screenshot_1.png

Link to comment
Share on other sites

dit is normaal, stel je zou ook nog verzendkosten hebben krijg je daar een uitsplitsing van:

  • totaal producten incl. btw
  • totaal verzendkosten incl btw
  • btw bedrag
  • totaal incl. btw

kan denk ik wel worden aangepast bij de thema maker, maar dan zou ik persoonlijk zelf kiezen voor een 1 page checkout. dan ben je in 1 x klaar en kan je het heel makkelijk naar eigen inzicht aanpassen. Scheelt heel veel tijd en geld en is voor de klant superhandig.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het snelle antwoord alvast.

Dit is de 5 stappen optie die ik nu gebruik. Blijf het vreemd vinden dat ik niet automatisch het bedrag excl. BTW krijg, dan het BTW bedrag en dan het bedrag incl. BTW.

Daarbij komt ook nog eens dat dit een gratis verzending zou zijn. Ik heb verzending op 20 euro staan op de productpagina. Ook bij verzending in Europa staat dit op 20 euro. 

Ik probeer het allemaal wat uit te zoeken, maar soms loop ik vast :). Gaat best wel supervlot voor de rest.

 

Screenshot_2.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...