Jump to content

Fakturaavgift med SveaWebpay (SOLVED)


Eddan

Recommended Posts

Hej på er

har precis införskaffat Sveawebpay modulen, jag vill kunna ta ut en faktura avgift när kunder väljer faktura, men i admin så kan jag endast växla till "fakturaavgift ja/nej"

Men ingentans om vart jag ska ange själva avgiften.

Dessutom när jag bockar för "ja" för fakturaavgift, så kraschar modulen... (kommer inte fram till sidan där jag ska ange personnummer)

Någon som råkat ut för detta eller vet vart man ska ange avgiften

//Eddan

Link to comment
Share on other sites

Hej Eddan,

Du kan mejla till oss på Prestaworks så får du hjälp då det är vi som sköter modulen.

I grund och botten, det du behöver göra är att skapa en produkt i din butik med referens invoicefee denna kommer då fungera som fakturaavgift, ställ in moms m.m. som vanligt och inaktivera produkten så att den inte visas för dina kunder i butiken.

Link to comment
Share on other sites

Hej ruiljong

efter lite letande så kom jag till er sida där jag följde guiden + installerade Faktura 1.2, så nu får jag till fakturaavgiften...

Jag har provat att maila er men har inte fått svar, därför ställde jag frågan här. men har var ni ju riktigt snabba :-)

Jag ska däremot ringa er för omläggning från test till prod. har gjort de tester som behövs samt anpassat texterna

tack för ditt snabba svar dock

//Eddan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...