Jump to content

kundens mail adresse i order


jensUGX

Recommended Posts

Hej

Jeg har et problem, da jeg bruger Trustpilot. Problemet er at kundens mailadresse ikke indgår i den mail jeg modtager fra BO når en kunde har lagt en ordre i shoppen.
Trustpilot mail adressen er med og det virker fint, de modtager info, men kan ikke sende mail til kunden afterfølgende, da denne adresse ikke er med i mailen.

Så mit spørgsmål er hvordan jeg får tilføjet kundens mailadresse et sted i den mail jeg modtager fra BO

På forhånd tak for hjælpen :-)

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld

Ja det var ideen. Der er selvfølgelig forsinkelse på hvornår Trustpilot skal sende mailen, så kunden har modtaget ordren ;-) men det vad du nok.

Jeg tænkte at man kunne tilføje kundens mailadresse, på samme måde som eksempelvis navn, adresse osv. Ved bare ikke lige hvordan.
Håber at du eller nogen kan hjælpe

Mvh
Jens

Link to comment
Share on other sites

Du kan tilføje en ny ordrestatus. For den nye status, kan du vælge, at der skal sendes en e-mail. Du kan bruge den fil jeg har vedhæftet som udgangspunkt (du må selv lave en .txt-version af den). Filen skal ligge i mails/da (eller mails/dk for ældre versioner af PrestaShop). Når så der er gået en uges tid siden du afsendte ordren, skal du blot ændre status på den for automatisk at få sendt en opfordring til kunden om at anmelde dig hos TrustPilot.

Denne tråd har desværre ikke en særligt sigende overskrift. Er du rar at ændre den til noget med TrustPilot?

/Kjeld

evaluation.html

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld

Det er super tak. Jeg vil kigge på det.

Ville bare være federe med mail direkte i order mailen, for at være så fuldautomatisk som muligt, og derved sikre at det faktisk sker i 100% af tilfældene ;-)
Få Trutpilot skal bare have kundens mailadresse et aller andet sted, så sørger de jo for resten :-) hvilket jo også er en del af det man betaler dem for

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...