Jump to content

Browser problemen


chemical1

Recommended Posts

In de catalog onderaan kun je 2 maal iets invoeren wat niet verschijnt in featured product bij FF 3.05 en IE,wel in Operea is te zien.
In een oudere versie van FF werkt het wel maar ik kan moeilijk tegen de bezoeker zeggen om een oudere versie te installeren om de site goed te kunnen zien... :(
Daarnaast blijkt dat ik maar 1 kans heb om iets in te voeren en na een verandering krijg ik weliswaar de boodschap update succesful maar er is niets
veranderd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

leeggooien cache IE helpt niet.

Blijkbaar kan prestashop final 1,1 wel de informatie(aanvullende informatie te zien in featured products block) waarover ik sprak laten zien alleen heb ik daar wat andere problemen mee.
In presta final 1,1 zitten maar 2 talen in het languageblock en al mijn pogingen om deze aan te vullen met die uit versie 1,0 mislukken.
Daarbij heb ik nog steeds het idee dat bepaalde zaken in de back-office maar eenmalig zijn te veranderen...en heb geen idee waar dit aan kan liggen.

Mijn vraag is nu:is final 1,1 een update of complete(zelfstandige) install ? & hoe kan ik het languageblock van versie 1,1 uitbreiden?

Link to comment
Share on other sites

De taalmodules uit de oudere versies zijn niet compatible met de 1.1, je zult de diverse bestanden via FTP handmatig moeten overzetten naar je nieuwe shop.
Tijdens het activeren van de nieuwe taal zal hij aangeven welke bestanden hij mist, hiervan neem je de franse versie, hernoemt die naar het Nederlands en gooi die franse inhoud van de bestanden weg.
Als alle missende bestanden aangemaakt zijn kun je de nieuwe taal activeren en beginnen met vertalen.

Je kunt ook kijken op de download-pagina van dit forum om te zien of er een compatibele versie voor de benodigde taal beschikbaar is.

De laatste versie Nederlandse taal staat op het Nederlandse Forum.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...