Jump to content

Deel collectie wel tonen niet te koop aanbieden


Recommended Posts

Wij maken gebruik van Prestashop 1.7.6.1 en het Leodatran thema.

Nu wil ik echter de hele collectie van Cars Jeans online tonen maar er is vanuit de directie voor gekozen om slechts een klein deel ook werkelijk direct te koop aan te bieden aan de consument. Ik wil dus graag een deel van de collectie wel tonen maar zonder koop mogelijkheid. Nu heb ik bij de producten een tabje opties zien staan met daarbij een kopje zichtbaarheid. Hier kan je aangeven waar het product zichtbaar kan zijn etc. Ik zie hierbij echter ook een keuze optie staan beschikbaar om te bestellen. Deze kan ik uitzetten en dan krijg ik de optie toon prijs. Echter als ik het beschikbaar voor bestellen uitzet (toon prijs laat ik aan staan) kan ik het artikel nog steeds bestellen. Deze optie lijkt dus niet te doen wat ik verwacht dat hij doet. Gaat er hier iets niet goed of heb ik een andere verwachting?

Kan iemand mij hierin advies geven en weet er iemand anders een plugin die dit wel goed kan inregelen? En voorraad op 0 zetten is in dit geval geen optie aangezien voorraad automatisch synchroniseert met de voorraad in ERP. Dit zal dus weer overschreven worden.

Alvast bedankt voor de moeite.

Prestashop.PNG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...