Jump to content

[PrestaShop\PrestaShop\Core\Domain\Customer\Exception\CustomerException code 0]


Recommended Posts

Ik draai een webwinkel op 1.7.6.2 en als ik van een klant gegevens wil aanpassen dan krijg ik deze foutmelding:

[PrestaShop\PrestaShop\Core\Domain\Customer\Exception\CustomerException code 0]

Als ik een nieuwe klant aanmaak (de rest van het bestand is geïmporteerd uit een andere webwinkel) dan kan ik die wel gewoon aanpassen.

De klant kan zelf de gegevens ook niet aanpassen als hij ingelogd is, tenminste de meeste niet, sommigen lukt het wel.

Eerst dacht ik nog dat het kwam omdat de webshop op php7.3 draaide maar dat heb ik nu aangepast naar php 7.2 maar het probleem blijft.

Ik heb op het forum gelezen dat de exception aangeeft dat er punten of andere symbolen in de naam zouden moeten staan maar ik heb het probleem bij alle klanten in de database en niet maar bij een paar en er zijn geen zichtbare rare tekens te vinden in de namen.

Hopelijk kan iemand helpen?

Alvast bij voorbaat dank,

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo Marc, ik heb je bericht gevonden tijdens het zoeken naar een oplossing voor dit probleem.

Ik heb dit nu opgelost in mijn winkel, ik hoop dat het jou ook helpt. Zie mijn laatste bericht in dit onderwerp:

https://www.prestashop.com/forums/topic/997945-category-problem-176-prestashopprestashopcoredomaincategoryexceptioncategoryconstraintexception-code-6/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...