Jump to content

Error met de autoupgrade.php file, ik krijg nu een wit scherm als ik inlog


Recommended Posts

Hey Allemaal,

Ik ben heel erg nieuw met Prestashop maar gelukkig heb ik wel wat ervaring als het gaat om code talen.

Toch kom ik niet uit dit probleem.

Ik ben sinds kort begonnen om een website die via prestashop draait aan te passen inclusief het verouderde systeem te updaten omdat enkele modules niet meer correct werkte.

Nadat ik op de 1-click update heb gedrukt kreeg ik een fatale error (heb hier helaas geen printscreen van) en nu als ik inlog in de backend krijg ik alleen een wit scherm te zien.

Wat heb ik al geprobeerd:
- De cache handmatig leegmaken in de smarty map
- De developer mode aangezet (ik krijg nu deze error op de pagina: Parse error: syntax error, unexpected '[', expecting ')' in /home/bmoimport/domains/bmoimportbv.nl/public_html/modules/autoupgrade/autoupgrade.php on line 192)

Het gaat om dit stukje code wat een error geeft in autoupgrade.php:

        $this->context->smarty->assign([
            'ignore_link' => Context::getContext()->link->getAdminLink('AdminSelfUpgrade') . '&ignorePhpOutdated=1',
            'learn_more_link' => 'http://build.prestashop.com/news/announcing-end-of-support-for-obsolete-php-versions/',
        ]);

Ik heb geen idee wat ik kan doen om dit te veranderen.

Bedankt alvast voor de hulp!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hey,

Bedankt voor je opmerking.

Eerlijk ik was helemaal vergeten te zeggen hier dat het al gelukt is.
De php versie die wij hadden sloot niet aan met de nieuwste versie waardoor hij een bepaalde functie niet herkende en dus een error gaf. Gelukkig is dit allemaal opgelost nu en werkt het weer zoals het moet!

Groetjes,

Michael

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...