Jump to content

"løst"SEO undefined


Recommended Posts

1 hour ago, Christian-1283 said:

Det er pga. at jeg synkronisere mine vare i euro, og hvis jeg skifter til Dkk går der noget galt med omregningen, har prøvet

På et tidspunkt når der bliver penge til det skal dette også kikkes på.

 

Hvis du sælger dine varer i Danmark skal dine priser angives i dansk valuta. 

At du først findes på side 20 handler om SEO optimering (der er en hel diciplin for sig selv). Fejlen du oplever kan skyldes mange ting, men uden hverken link eller oplysninger om version, er det stort set umuligt at hjælpe.

Husk i øvrigt at rette dit indlæg om skift af navneserver til løst. Vi har en række retningslinjer for forum, du meget gerne lige må læse.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej

 @pertho Jeg kan godt holde til andres meninger

@Prestafan1234 

Man kan godt se priser i Dkk, der er valuta vælger

Beklager at jeg ikke havde fået "løst" anden topic, er gjort og skal nok være mere opmærksom.

Jeg fandt ikke min side på side 20, jeg stoppede der.

Køre ver. 1.7.6.0

Link til shop: https://www.pleasure-shop.dk/

jeg kan få 0 eller 100 eksponeringer i lande som Den Dominansske republik og andre underlige steder pr. dag, men kun 1-10 i Dk på en uge??nogle dage 0

Ham der hjalp mig med installationen, flyttede eller slettede en fil eller mappe, med den bemærkning at man så ikke vil se .dk/index i sin brovser,

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Christian-1283 said:

Ham der hjalp mig med installationen, flyttede eller slettede en fil eller mappe, med den bemærkning at man så ikke vil se .dk/index i sin brovser,

Så er det nok google sitemap han har slettet.

Opret den igen under moduler > google sitemap

Link to comment
Share on other sites

Vedr. 2-undefined. Jeg tror, det er en bug i version 1.7 - jeg har en ren installation, hvor der under forsiden står "Forside" som navn, men i forhåndsvisning ser man også "2-undefined". 2 er rodkategorien i shoppen, og den er jo altså tilsyneladende ikke "undefined" når den har et navn. Så du må på jagt efter, om der er et fix til det.

Vedr. crawl, SEO osv, så er det vigtigste i forhold til Google, at du har en titel og en beskrivelse på siden - og det har du. Og derudover ca. 200 andre parametre, som Google tjekker på. Som sagt er SEO en helt separat diciplin. Dog vil jeg mene, at du har kastet dig ud i et marked med ekstrem hård konkurrence og jeg tvivler stærkt på, at du kan opnå placeringer på de første mange sider af Google. Din forside er indekseret - det kan du tjekke ved at skrive site:www.pleasure-shop.dk i Google.

Helt basalt mangler du tekst på din side. Jeg vil anbefale dig at læse lidt op på SEO, der findes masser af hjælp på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Dit svar giver da lidt ro i maven, troede jeg havde lavet ged i noget.

Ang. SEO og tekster, så ja en videnskab og jeg er dårlig startet.

Ved at der er mange udbydere, og det er ikke noget jeg vil leve af eller tjene på.

Det hele drejer sig om et vædemål på 1 kasse øl.

En tidligere kollega påstod at jeg ikke kunne lave en webshop, syntes selv at det er ok, set i lyset af at jeg ikke aner en dyt om det.

Endnu engang tak for hjælpen

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...