Jump to content

Rediger i koder


hesselborg

Recommended Posts

Grøn i Prestashop :)
Jeg vil meget gerne have min boks "Fremhævede varer" til at flytte længere op på siden og tilføje en robrik mere.
Nogen der ved hvordan jeg gør det ????
Jeg har prøvet at sætte et 1x1px billede ind for at se om det hjalp med at robrikken bliver rykket opad men nej.

Jeg har host hos one.com men går jeg den vej for at rette i koden under hilsnen på kontakt siden får jeg ikke vist den så jeg kan rette i hilsnen.

Er der nogen der kan hjælpe??


Hesselborg :)

Link to comment
Share on other sites

Et link til din side, eller et skærmdump kunne være godt her. For alt er jo relativt, når du skriver, at du gerne vil have Fremhævede varer til at rykke opad - og ligeledes at du ønsker en rubrik mere. Mener du mon et modul mere?

Jo bedre du beskriver dit problem og illustrerer dette, jo bedre kan vi hjælpe :-)

Faktisk vil jeg også anbefale dig at læse prestashop.com/wiki, samt skimme det danske forum igennem, så du ved, hvad andre har spurgt om før - og fået svar på. Ellers kan indlæringskurven i PrestaShop godt blive lidt stejl, både for dig som bruger, men også for os "garvede", der gerne vil hjælpe, men ikke vil svare på de samme ting igen og igen ;-)

Lidt off-topic, så er one.com ikke en god host at vælge til PrestaShop - søg i forum og så vil du se hvorfor. Vedr. det at rette i filer, er langt det nemmeste at gøre det via et FTP-program, f.eks. FileZilla, som er gratis.

Link to comment
Share on other sites

Tak :)

Jeg vil læse nærmere via prestashop.com/wiki og self her på siden.

Jeg bruger Filezilla.

Den ekstra robrik var som du havde regnet ud et Modul.

Jeg har print screen så du/i kan se hvad jeg mener ang at få tingene længere op på siden.

42014_ryprj4JakxYCGU42Rr7H_t

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det er dit logo, der gør at alt indhold rykkes ned på siden. Det er ikke så nemt lige at rette, med mindre du kan finde ud af at rette i css. Enten skal du lave et mindre logo, eller også skal du evt. kun skrive teksten i logoet og så sætte billedet ind f.eks. lige over kategorierne. Du kan godt sætte et billede ind i ovenover et modul - det kræver, at du retter i modulets .tpl fil og indsætter reference til billedet her. En anden mulighed er at bruge modulet reklameblok og så placere det over kategorierne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...