Jump to content

Edit History

JSteen

JSteen

Ik heb kaart producten van 23,6 x 12,4 x 0,1 cm, met een gewicht van 0,018 Kg. In Prestashop 1.7.4.4 heb ik de MyParcel plugin geinstalleerd. Bij Locations heb ik "Pakket Nederland" toegevoegd, onder Countries heb ik Nederland met Zone "Pakket Nederland" gedaan.

Onder Shipping Carriers voor PostNL Brievenbuspakje carrier "According to weight", met daarbij 0-2 kg, Pakket Nederland, €3,80. Voor de PostNL carrier heb ik 0-10 € 6,50 en 10-30 kg € 12,71.

Bij een bestelling van een kaart, wordt echter altijd gekozen voor een Pakket in plaats een Brievenbuspakje. Hoe is dit nu mogelijk op te lossen? Nog beter zou zijn als ik een Brief kan doen. In mijn webshop ga ik diverse kantoorartikelen verkopen, met diverse maten en gewichten.

JSteen

JSteen

Ik heb kaart producten van 23,6 x 12,4 x 0,1 cm, met een gewicht van 0,018 Kg. In Prestashop 1.7.4.4 heb ik de MyParcel plugin geinstalleerd. Bij Locations heb ik "Pakket Nederland" toegevoegd, onder Countries heb ik Nederland met Zone "Pakket Nederland" gedaan. Onder Shipping Carriers voor PostNL Brievenbuspakje "According to weight", met daarbij 0-2 kg, Pakket Nederland, €3,80. Voor de PostNL carrier heb ik 0-10 € 6,50 en 10-30 kg € 12,71.

Bij een bestelling van een kaart, wordt echter altijd gekozen voor een Pakket in plaats een Brievenbuspakje. Hoe is dit nu mogelijk op te lossen? Nog beter zou zijn als ik een Brief kan doen. In mijn webshop ga ik diverse kantoorartikelen verkopen, met diverse maten en gewichten.

• Create New...