Canarias Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 DRINGENDik moet dringend terug in mijn shop geraken, graag dringend hulp aubNa het veranderen van rechten in verband met nederlandse vertalingen heb ik enkele problemen- Online werkt de shop nog perfect- Kan inloggen in administratiepanel- Geen TAB zichtbaar meer- Kan geen backup terugzetten. steeds error- Kan Quick Acess aanklikken maar krijg melding "geen toegang"Heb al van alles geprobeerd :- 2de shop aangemaakt, alle mappen en files gekopieërd van de ene shop naar de andere, maar dan geraak ik niet ingelogd.- 3de shop gemaakt en database van andere shop proberen te koppelen. Foutmelding- 2 shops alle maps en files de rechten vergeleken en waar nodig terug aangepast. Geen resultaat.Wat kan ik nog doen aub ?Dank bij voorbaatEddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 De rechten staan niet goed,welke rechten heb je toegepast? 644 / 777? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Canarias Posted January 4, 2011 Author Share Posted January 4, 2011 Ik heb volgens een bericht ergens op dit forum rechten veranderd in 755 of 644 inderdaad, nu enkel ik weet niet juist meer waar, maar zeker enkel in alles wat met lang te maken heeft, niets andersEddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts