Jump to content

Front office adgang (Løst)


Recommended Posts

Hej :-)

 

Som mange andre andre er jeg nybegynder i prestashop opbygning... og løbet ind i en udfordring som jeg ikke selv syntes jeg kan løse....

 

Har downloaded V 1.7.3.3.

Når jeg er inde på min back end office og klikker på knappen oppe i højre hjørne "shoppen navn" som skulle give adgang til front office / hjemmesiden for at se hvordan den ser ud når man arbejder kategorier, produkter osv...

Desværre kan jeg ikke få adgang, den viser blot et billede at min host - navn (hvilket er dandomain.dk).....

hvad har jeg gjort forkert eller noget der er glemt undervejs i installationerne....?

På forhånd tak 

Edited by Finn Hansen
løsning fundet (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

Mange webhoteller lægger en fil op på webhotellet, der viser deres navn. På den måde får de gratis reklame, hvis man nu ikke lige kommer i gang med ens hjemmeside og har købt domænet hos dem. 

Du skal logge på med FTP (din host har nok sendt dig oplysninger til det), gå i mappen public_html og slet filen index.html. NB ikke index.php, den bruges af shoppen. Tag backup af filen inden sletning for en sikkerheds skyld, hvis du er helt grøn med web :-)

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...