zerozero Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Hallo dames en heren,Ik zal me even voorstellen: Ik heet Danny Baars, ik werk al enige tijd met prestashop en probeer veel aanpassingen zelf uit te voeren zit de laatste dagen veel te sleutelen aan mijn webshop, maar het valt me op dat de module addstufhomepage van de thema rumabatic sinds de upgrade naar 1.3 niet meer werkt, ik kan de module wel installeren en aanpassen, maar op de homepage verschijnt deze gewoon niet.iemand enige idee of dit met de upgrade te maken heeft?alvast bedankt!!mvg Danny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Danny,Dat kun je zelf uittesten, door het te installeren in een shop zoals versie 1.2Dan weet je het! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerozero Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 In 1.2 heeft de addstuff module altijd gewerkt. de template van rumabatic is zelf geupgrade naar de 1.3 versie te zien op de website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Dan kun je nagaan inderdaad dat het tijdens het upgraden wat mis gegaan is, en de module niet geschikt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerozero Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 Dan kun je nagaan inderdaad dat het tijdens het upgraden wat mis gegaan is, en de module niet geschikt is. Top een duidelijk antwoord op de vraag die eigenlijk niet stelde. maar toch bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 JE vraag was toch echt: iemand enige idee of dit met de upgrade te maken heeft?En het heeft met de upgrade te maken, kan ik je verder nog helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerozero Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 Ja het zal ook wel bij mij liggen heb het verkeerd verwoord, maar ga kijken of ik wat anders voor kan bedenken.nou jij hier de expert bent vraag ik me echt af of je me met een ander probleem kunt helpen?op het moment dat ik een bestelling plaats en ik als ''klant'' de bestelling wil nalopen en op het pdf file'tje klik krijg ik de volgende error.FPDF error: Some data has already been output, can't send PDF filenou heb ik al op verschillende onderwerpen ontrent dit probleem gelezen maar nergens staat er een gepaste antwoord.of wat je hier aan zou kunnen doen.heb je dit eerder gehoord of gezien? zou het echt op prijs stellen als je hier een oplossing voor hebt zit hier al 2 dagen in me maag mee.alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 nou, dat kan een probleem zijn in de file zelf. Maar ook met je hosting.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerozero Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 in de hosting lijkt me sterk ik werk namelijk al enige tijd met prestashop via de zelfde hosting en dat heeft altijd prima gewerkt. sterker nog in de backoffice werkt de pdf opmaak nog steeds naar behoren.kan het niet zijn dat dit een bug in het algemeen van 1.3 is. probeer namelijk 1.2 weer naar voren te toveren om dit uit te testen maar vind alleen de laatste update van ps.toch bedankt voor de moeite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts