Serge71 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Hoi,ik ga bijna live met onze webshop maar zit nog met een probleem rond betalingsmodules. Eerst en vooral vind ik geen module die specifiek voor België ontwikkeld werd wat maakt dat er steeds manieren van betaling worden aangeboden die enkel in het buitenland bestaan.Ik heb geprobeert om paypal en de Paypal API te configureren maar ook hier geen succes vrees ik... Paypal werkt wel tot op het punt dat je geredirect wordt naar de site van Paypal zelf, hier loopt het dan serieus mis... in plaats van dat het systeem de producten in rekening brengt die de klant wil kopen wordt mijn héle stock erin gegooid met een totaal bedrag waar mijn klanten niet echt gelukkig gaan worden, voor mij misschien wel leuk om op die manier steeds heel mijn voorraad kwijt te raken maar niet echt klant vriendelijk vrees ik.Met alle andere standaard ingebouwde betalings modules krijg ik een fout melding wanner ik de laatste stap van de betaling wil uitvoeren... kan iemand mij helpen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Serge, je kunt mij hierover een pb of e-mail sturen, zodra ik tijd heb kan en wil ik je gerust helpen met deze problemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts