Jump to content

Dodanie modułu promocji do kategorii


Prestaraf

Recommended Posts

Nikt nic? może na początek jak mogę w ogóle zaczepić moduł promocji w kategoriach? w zaczepach nie widzę nic co by zaczepiało do  product-list.tpl

- nie znam się na tworzeniu nowych zaczepów ale chętnie się nauczę jeśli będzie taka potrzeba, może ma ktoś jakieś dobre materiały?

Link to comment
Share on other sites

Mam jednak problemy z podpięciem bloku promocji, w category.tpl dodałem:

{hook h='displayMyHookName' mod='blockspecials'}

w blockspecials.tpl dodałem:

&& $this->registerHook('displayMyHookName')

oraz:

public function hookDisplayMyHookName($params)
{
    // Your code here
    return 'display file';
}

wzorowałem się na stronie https://www.teapot.co.uk/adding-custom-hook-prestashop-1-6/ i w zasadzie to to samo co http://doc.prestashop.com/display/PS16/Managing+Hooks 

i nic się nie zmieniło... ani w tabeli ps_hook nie ma nowego zaczepu ani w zapleczu dla bloku promocji nie ma nowego zaczepu. Gdzie robię błąd? może jeszcze coś muszę dodać?

Edited by Prestaraf (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ok, po przeinstalowaniu jest, działa :) , tyle że puki co pokazuje "display file"

jak np. skopiuje:

return $this->hookRightColumn($params);

 

z "hookLeftColumn" do tej funkcji pokazuje mi promocje z linkiem do wszystkich promocji tak jak w lewej kolumnie dla tego modułu, tyle, że mi chodzi o

o wyświetlenie promocji z danej kategorii. Jakiś kierunek, co mogę tu wpisać?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zobacz jak to jest zrobione w funkcji hookRightColumn, tam promocje są pobierane za pomocą funkcji Product::getRandomSpecial.

Musisz napisać własną funkcję która będzie pobierała promocje z wyświetlanej (bieżącej) kategorii, dane później przekaż do szablonu.

 

Link to comment
Share on other sites

kombinuje z tym..., bardziej jako przykład wezmę funkcję hookDisplayHomeTabContent tu mam odrazu wszystkie promocje (nielosowe)