Mikael Mortensen Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 (edited) Hej Forum,Jeg er ved at få min første Prestashop op at køre, men har et lille problem:Jeg kan ikke finde ud af, hvordan man får systemet opsat, så man kan angive "Salgsprisen inkl. moms" (Final retail price) når man opretter et produkt. I mit system skal man angive "Salgsprisen uden moms" (Retail price), hvorefter der automatisk bliver lagt moms oveni.Det virker ikke så godt for mig, da jeg får oplyst produkternes priser som "Salgsprisen inkl. moms" (Final Retail Price)Jeg vedhæfter et billede fra min shop.Kan I hjælpe?Venlig hilsen,Mikael Edited December 20, 2016 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Hvilken version af Prestashop? Der er også et felt til pris inklusiv moms hos mig. Det er lige under regler for moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Mortensen Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 Hej,Det er version 1.6.1.6Og der er intet felt hvor man kan indtaste "Final retail price (Tax. incl.) jvf. vedhæftede billede.Mvh Mikael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Mortensen Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 Jeg har nu fundet en løsning: https://www.prestashop.com/forums/topic/574802-solved-submit-final-retail-price-with-tax/?p=2458758 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts