Jump to content

[LØST] Opgradering til PS1.6.1.6


Guest

Recommended Posts

Jeg er i gang med at opgradere fra 1.6.1.2 til 1.6.1.6 i min testshop, og er stødt på nogle udfordringer.

 

Betaler jeg med bankoverførsel, får jeg ordrebekræftelsen, men ingen mail om afventer bankoverførsel (med info om bankoplysninger m.v.). Sætter jeg efterfølgende ordren til Betaling modtaget, får jeg heller ingen mail om dette.

 

Betaler jeg med kort, får jeg ordrebekræftelse med faktura, men ingen Betaling modtaget.

 

Gensend mail virker generelt heller ikke.

 

Jeg har prøvet at rulle tilbage 2 gange, for det kunne jo være opgraderingen, der var noget galt med.

 

Så har jeg installeret en hel frisk 1.6.1.6 på et andet subdomæne, og her virker alt, som det skal.

 

Alle statuspunkter er ens alle steder m.h.t. hvad der skal sendes ud.

 

Er der andre, der har oplevet det samme i forbindelse med en opgradering til 1.6.1.6, eller har et bud på, hvad jeg skal kikke efter?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

OK, det ligner noget med at vente til version 1.6.1.7.

 

Det er så vidt jeg husker ikke første gang, en ny version ikke sender samme mails, som forgængeren (-:

 

PS: Så er det sgu da meget godt, at de opfordrer til opgradering til PS1.6.1.6. på grund af sikkerheds issues.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg vender lige tilbage til denne her.

 

PS1.6.1.7 er lige udkommet, og der er de problemer, jeg havde med mails i PS1.6.1.6 løst.

PS1.6.1.7 kører ganske fornuftigt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...