Frits van Leeuwen Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 (edited) Hallo allemaal, Ik ben in Prestashop 1.6 bij de producten ook de functies gaan gebruiken. Handige optie! maar het nadeel dat ik nu tegenkom, is dat hij nu bij mijn producten de tekst "DATASHEET" plaatst. Dit is geen Nederlandse term. Weet iemand waar ik dat kan aanpassen? Alvast bedankt. Frits van Leeuwen www.powerballkracht.nl Edited April 30, 2015 by frits1969 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Ik gebruik default-bootstrap , maar daar zie hem niet staan in product.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Ja hij staat online. www.powerkracht.nl Alvast bedankt voor je assistentie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Crezzur, Bedankt voor het zoeken, maar dat kan het probleem niet zijn. Want in de weergave staat "DATASHEET" en geen "DATA SHEET" of "Data sheet". In de huidige weergave heb ik geen spatie staan. Misschien dat dit wel ergens wordt weergegeven, maar ik zou niet weten waar. In de weergave zie ik met Hoofdletters geschreven. vr.gr., Frits van Leeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Crezzur, Bedankt voor de oplossing. Gelukkig weet ik een tekst die in het Nederlands en Engels het zelfde is, want anders had ik dit zelfde probleem in het Engels. vr.gr., Frits van Leeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts