Link's Quest Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 vast dat het ergens op het forum staat, maar ik heb al een tijd liggen zoeken en kan het helaas niet vindenik zou graag indien het mogelijk is een RSS Feed willen toevoegen die het laatste game nieuws laat zienook moet ik bij informatie een link erbij geplaats hebben, 1 die doorgelinkt moet worden en 1 met een extra omschrijvingen graag onderaan wou ik naast Powered by PrestaShop™ ook | Copyright .... willen toevoegenwie kan me hier mee helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Download je hele shop naar de c-schrijf. Installeer Agent Ransack en doorzoek je bestanden eens op bv dat stukje uit je footer.Je zult je echt eens moeten verdiepen in de structuur van PS anders wordt het nooit wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Link's Quest Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 lol,ik dag dat je gewoon z'n link in het admin menu kon maken, ben namelijk veel met hand gemaakte websites het werken en met SMFjoomla begrijp ik ook redelijk, maar ook die is voor 90% automatisch, dag dat het bij deze ook was, maar niet dustoch bedankt voor je antwoord en ik zal eens gaan zoekenik zie ook net dat er een nieuwe versie is, gaat update ook alleen handmatig of kan dat op een of andere manier ook automatisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 de 1.2.1 Final is buggy as hell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Link's Quest Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 ik zit nog op de vorige versie 1.2.0 final Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts