bcwebdesign Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Kan iemand mij aan geven waar ik de tekst Cadeau Ik wil graag mijn bestelling als cadeau verpakt hebben in het orderprocces kan aanpassen? moet vast in de html kunnen maar weet niet waar precies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Kan iemand mij aan geven waar ik de tekst Cadeau Ik wil graag mijn bestelling als cadeau verpakt hebben in het orderprocces kan aanpassen? moet vast in de html kunnen maar weet niet waar precies. Dit zit in de vertalingen, niet rechtstreeks in de templates. Kijk in de backoffice->Localisatie->Vertalingen->Winkel vertalingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcwebdesign Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 Dank je ,goede tip, maar ik krijg nu de melding: Waarschuwing, Uw PHP configuratie begrenst het maximum aantal velden geplaatst in een formulier: 1000 Voor max_input_vars. Vraag uw hostingprovider om deze limiet te verhogen naar 1318 tenminste of bewerk het vertalingsbestand handmatig. waar kan ik het vertalingsbestand precies vinden in mijn ftp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Vertaalbestanden voor de winkelvoorkant vind je in /themes/jouw_theme/lang. Je moet nl.php hebben. Het is vaak ook mogelijk om via een htacces directive de max_input_vars waarde voor je website te verhogen. Zet dan het volgende in je htaccess: php_value max_input_vars 5000 Let wel: maak eerst een backup van je htaccess (via FTP dus) en wees er zeker van dat je die backup snel kan terugzetten indien nodig. Want deze aanpassing werkt niet bij alle hosting providers en dan krijg je een foutmelding en kan je niet meer je backoffice in. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcwebdesign Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 aanpassing in de htaccess is gedaan en gelukt werkt, dank je wel Hierbij opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ugighy Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Ik heb het zelfde probleem maar krijg een foutmelding als ik een module wil aanzetten door op de nederlandse taal te klikken. moet dus elke keer htaccess terug zetten. iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts