RainbowSoftware Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Jeg har netop installeret PrestaShop, som ser ud til at matche mit behov perfekt. Jeg har dog nogle problemer:Hvordan ændrer jeg OPLYSNINGER som Delivery, Legal Notice, Terms and conditions of use og About us?Når en kunde bestiller en vare, så kommer der til at stå, "- Det samlede beløb for din ordre er 0 ", dog står der i næste skærmbillede at kunden skal indbetale det rigtige antal kroner?Når en kunde har bestilt en vare, så sendes en e-mail. Hvis jeg har valgt at den skal sendes som HTML, så vises HTML-koden direkte i e-mailen, og det er der ingen kunder, der kan bruge til noget. Men hvis jeg har valgt e-mail visning som tekst, så skrives teksten i én lang linie uden linieskift, som dog er markeret med \r\n \r\n?Under betaling står der så også lige pludselig noget engelsk tekst: "- Do not forget to insert your order # 4 i titlen på din bank overførelse ". Hvor ændrer jeg det?Jeg håber, at nogen kan hjælpe med dette, så jeg kan komme videre med systemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snaab Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Det der med "Det samlede beløb for din ordre er 0" det er vidst en bug i den nye BETA, som KUN er til test brug :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 16, 2009 Author Share Posted June 16, 2009 Jeg har ikke installeret beta versionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snaab Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Ok spændene.. har kun set den bug i betaen :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts