Jump to content

(LØST)De 4 cirkler


korsspang

Recommended Posts

Hej derude er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får fjernet de 4 cirkler der står hen over siden og som også bliver vist når man går ind for at læse om en vare.

Den ene indeholder garanti i 3 år, den anden payment secure 100%, den tredie retur til dit produkt og den sidste satisfied paid off. Har prøvet i frontpage men den kan ikke slettes der.

Da jeg sælger hobbyvarer og en del af dette er til når man laver kort vil jeg ikke give 3 års garanti på disse varer.

 

Hilsen Kirsten

Edited by korsspang (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu igen prøvet at tage et screenprint men det kan ikke lade sig gøre at sætte det herind. Det er i temaet der hedder Bijoux og er på både forsiden og når man går ind og læser om varen.

Hvis du kigger på min hjemmeside nexø-hobby.dk vil du kunne se det hvis du scroller nedad eller går ind i en vare.

Jeg har også problemer med hvor jeg skal finde det sted hvor jeg skal fjerne den tekst der står bag ved mit logo. Har ellers ledt efter det i alle grupper men uden held.

 

Tak for hjælpen

Link to comment
Share on other sites

Det kan nu godt lade sig gøre at lægge et skærmdump ind - det gøres under "More reply Options".

 

Men nu kan jeg jo se siden, hvilket gør det lidt nemmere. Jeg kender ikke det theme du bruger. Men umiddelbart skal "de fire cirkler" fjernes ved, at der skal rettes i footer.tpl filen. Ellers skal du skjule modulet, men så mister du også den tekst der står herunder. Dit logo er for højt til themet, med mindre du laver rettelser i themets css-filer. Teksten er sikkert sidens titel - mit gæt er, at den ikke står samme sted, hvis dit logo havde været mindre?

 

Det er lidt for omfattende at gå ind i en længere forklaring her - specielt når jeg ikke ved, om du har forudsætninger for at rette i koden.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nej du må undskylde at jeg ikke lige tænkte over at måske kunne være svært at mene hvad jeg mente (troede at det var ens på alle temaerne) og regnede så bare med at der var en der vidste hvad jeg mente.

Ang. teksten bag mit logo så står det samme sted også hvis jeg fjerner mit logo og det kan stadig ikke tages væk ved at gå i frontpage.

Jeg har ikke en disse forstand på hverken koder eller noget der ligner.

Grunden til at jeg købte en PrestaShopBox er fordi der står at man ikke behøver at have kendskab til noget som helst nærmest for at få en webshop op og køre og jeg er da også nået langt, hvis jeg selv skal sige det, men kan bare ikke finde ud af disse 2 ting og så nogle andre småting som jeg heller ikke endnu har fundet ud af hvor man skal rette, så det står ordentligt og på dansk.

Link to comment
Share on other sites

Jo der følger godt nok support med, men desværre er der åbentbart ikke nogen der kan dansk og mit det engelske er ikke specielt godt og selvom jeg har google til at oversætte bliver det noget underligt noget som de åbenbart heller ikke kan forstå.

Hver gang jeg har sendt mail til dem gennem deres support får jeg en besked tilbage, hvori de beder mig sende det igen på engelsk, så jeg kan ikke rigtig bruges deres support til noget.

Link to comment
Share on other sites

Du skulle have købt din PrestaShop hos mig, så var supporten på dansk, og du ville ikke skulle betale 2 % af din omsætning :-)

Når du overhovedet ikke har kodekendskab er det ikke "bare lige" at guide dig igennem, hvor du skal lede og evt. rette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var først her inde på dette forum efter at jeg havde købt den og viste så ikke at du også solgte dem.

Jeg har efterhånden også lidt skepsis overfor dem der sælger webshops, da jeg efterhånden har været uheldig nogle gange tidligere.

Har nemlig også en osCommerce men var så uheldig at den blev hacket og der hvor den er hostet lukkede den og omdirigerede alle spammails til min email, det gav mig lidt over 18 tusinde spammails i løbet af 1 uge, så jeg fik fat i en der skulle hjælpe mig med at få den fikset, han startede på en opgradering men lavede det aldrig færdigt og nu kan jeg ikke komme ind og skrive i den.

Så købte jeg en ny webshop på QXL med dansk support (troede jeg, det var dog en nydansker - svensker) og betalte for både webshoppen og for at få den linket til en server, men sidst jeg hørte fra ham var da han var taget på ferie i Legoland, og har hverken fået nogen webshop, penge tilbage eller hørt noget fra ham siden, så derfor købte jeg denne, da der stod at man ikke behøvede noget kendskab til hverken koder eller andet.

Jeg overvejer lige i øjeblikket at få lavet en magen til denne til det jeg har liggende på min osCommerce webshop, da den jo ikke er noget værd som den er. Og da man skulle kunne flytte hele varelageret direkte over, lyder det jo godt nok. Men har en fornemmelse af at det nok ikke bliver så nemt alligevel, da jeg tror de filer man skal bruge ikke er kommet på i opdateringen.

 

Da jeg desværre ikke svømmer i penge er det også begrænset hvor meget jeg har råd til at blive ved at betale for "ingenting" hvis du forstår hvad jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...