Jump to content

[Løst] Hjælp til indsættelse af JavaScript i .tpl fil


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har fået et script fra GiftManager.com, som jeg gerne vil indsætte i en .tpl fil (ligesom jeg har gjort med min kontaktboks og Facebook i højre kolonne af min shop).

 

Når jeg indsætter scriptet, rydder den blot højre side og intet bliver vist.

 

Scriptet ser således ud:

<a style="border: none ; text-decoration: none;" onclick="gmShowMeURIencodeGM220909('DD7DCA6DDAA374765CA6AD6D7BB4DF50',0, true)" href="javascript:{}">

Tilføj til ønskeseddel

</a>

<script src="http://www.giftmanager.com/scripts/company/gmAddGift.js" type="text/javascript"></script>

 

Jeg har prøvet at pakke det ind i en <div> uden at det hjalp. For at tjekke om det overhovedet virker, prøvede jeg at indsætte det i editoren der viser tekst på forsiden, men den tillader ikke JavaScript:-(

 

Hvad gør jeg forkert?

Link to comment
Share on other sites

Update: Nu får jeg vist linket og har fået testet af, at jeg ikke blot skal have det statisk på alle sider men derimod på mine produkter i stedet. Men tricket med {literal}{/literal} gjorde i hvert fald at scriptet blev aktiveret - så tak for hjælpen. Jeg poster når det virker efter hensigten - jeg synes, det er en smart feature (det er jo snart jul) :-)

Link to comment
Share on other sites

Underligt, at det virker hos dig, så må det jo næsten være min browser? Jeg giver dig ret - jeg tror linket bliver overset, hvor det sidder nu. Jeg tror, det skal ud og sidde sammen med "Læg i kurv" i stedet. Lige nu er jeg ved at tilrette theme til version 1.4, så jeg venter med at gøre mere ved det, indtil jeg er opgraderet (nu skal det altså være....)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...