vanede Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Wie kan voor mij de items verwijderen of onzichtbaar maken, zoals in bijlagen is aangegeven?Wil hier eventueel voor betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischaatje Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Je hebt het magische woord ('betalen') gebruikt, dus je wel snel bedolven worden onder aanbiedingen.Maarre, wat wil je nu eigenlijk? Ik kan er geen wijs uit worden. Ik zie drie screenshots, maar er staat niet bij waar ze van genomen zijn, wat er weggehaald moet of wat er juist moet blijven staan. Is het mogelijk dat je per item dat weg moet worden gehaald aangeeft waar het staat? Of een screenshot met een groot rood kruis door alle dingen die weg moeten? Vermeld meteen even welke versie van PrestaShop je gebruikt.mvg,mischaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanede Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Bedankt voor je tot nu toe nog enige reactie ;-)Kijk even op: http://www.westernunity.com/agrar/ en vergelijk de screenshots even met de werkelijke shop.Het is versie 1.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts