Mickyb75 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Hallo,Ik maak gebruik van versie 1.4, standaard template. Is het mogelijk om ergens een html code in te voeren. Bijvoorbeeld om klanten een score te laten geven over mijn bedrijf op de bedrijvengids, of bijvoorbeeld een tweet this logo etc. Ik heb dit niet direct kunnen vinden en weet niet of je de HTML kunt bewerken.Groet,Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
uddhava Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Hallo,Ik maak gebruik van versie 1.4, standaard template. Is het mogelijk om ergens een html code in te voeren. Bijvoorbeeld om klanten een score te laten geven over mijn bedrijf op de bedrijvengids, of bijvoorbeeld een tweet this logo etc. Ik heb dit niet direct kunnen vinden en weet niet of je de HTML kunt bewerken.Groet,Michel Afhankelijk van de pagina waarop je iets extra's wilt laten zien moet je een template file (.tpl) in je theme folder aanpassen. Het is het beste als je een kopie maakt van het standaard template en deze hernoemd. Daar kan je bijvoorbeeld de footer.tpl openen en de code toevoegen die je wilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theme_designer Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Welke pagina wilt u uw codes invoegen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woutermesker Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Gewoon html in je tlp files tikken of even een plugin instaleren editorial kan je bv gebruiken voor html code.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts