THS Trading Posted yesterday at 10:57 AM Share Posted yesterday at 10:57 AM Beste leden, Ik ervaar een probleem met het menu op een mobiele device draaiend op Android. De zwarte kleur is makkelijk te omzeilen echter kun je niet scrollen in het mobiele thema en ook geen andere keuze selecteren. Hij blijft standaard de bestellingen weergeven ook als je bv op facturen of creditnota`s klikt Is hier al een oplossing voor bekend want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit mee maakt. Zie de afbeelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
wepresta Posted 11 hours ago Share Posted 11 hours ago Beste Dennis, Dit is een bekend probleem in de mobiele weergave van de PrestaShop 8 backoffice. Dit wordt vaak veroorzaakt door een z-index conflict of een JavaScript-fout in de zijbalk van het nieuwe thema. Probeer de volgende stappen: Cache legen: Leeg de cache van je shop via 'Geavanceerde instellingen' > 'Prestaties'. Browser cache: Wis de cache van Chrome op je Android-toestel. Debug-modus: Schakel de debug-modus in om te zien of er specifieke JavaScript-fouten verschijnen die de interactie blokkeren. Update: Controleer of er een kleine patch (8.2.1) beschikbaar is, aangezien navigatiefouten vaak direct in onderhoudsreleases worden opgelost. Zal ik voor je opzoeken of er een specifieke CSS-fix beschikbaar is voor dit menu-item? Link to comment Share on other sites More sharing options...
THS Trading Posted 9 hours ago Author Share Posted 9 hours ago 1 hour ago, wepresta said: Beste Dennis, Dit is een bekend probleem in de mobiele weergave van de PrestaShop 8 backoffice. Dit wordt vaak veroorzaakt door een z-index conflict of een JavaScript-fout in de zijbalk van het nieuwe thema. Probeer de volgende stappen: Cache legen: Leeg de cache van je shop via 'Geavanceerde instellingen' > 'Prestaties'. Browser cache: Wis de cache van Chrome op je Android-toestel. Debug-modus: Schakel de debug-modus in om te zien of er specifieke JavaScript-fouten verschijnen die de interactie blokkeren. Update: Controleer of er een kleine patch (8.2.1) beschikbaar is, aangezien navigatiefouten vaak direct in onderhoudsreleases worden opgelost. Zal ik voor je opzoeken of er een specifieke CSS-fix beschikbaar is voor dit menu-item? Dank voor je berichtgeving in deze. Ben er net achter dat de fout mede werd veroorzaakt door de hosting ivm te weinig memory_limit voor de PHP versie 8.1. Mede hierdoor kon ik ook geen update uitvoeren naar de versie 8.2.3 Dit geupgraded naar minimaal 256MB en nu de patch wel kunnen draaien. Alles weer werkend. Heel erg bedankt voor het meedenken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts