Frits van Leeuwen Posted August 24 Share Posted August 24 Hallo allemaal, Het is me gelukt om in Prestashop 1.7.8.11 een module te laten werken. Deze wil ik nu opbouwen om hem in Prestashop 9 ook te laten werken. Ik heb de hulp ingeroepen van Copilot en Gemini. Echter die zeggen verschillende dingen en beide werken niet. Om te zien wat ik moet veranderen dacht ik eerst maar eens een test-module te maken. Want ik wil het ook gelijk goed doen. Wat ik wil, is een module die ik om te beginnen kan installeren. Als dat goed is gegaan, wil ik in de taal die in de backoffice is gekozen, de naam en de omschrijving van de module is terug te vinden. Ik noem mijn module 'testmodule'. Copilot geeft aan dat ik testmodule.php in de root van de module moet zetten. Maar Gemini zegt juist dat ik in de module een map 'src' moet maken, en testmodule.php daarin moet plaatsen. Wat is nu juist en hoe nu verder. Want als ik dit weet, wil ik ook zorgen dat ik iets in de backoffice kan tonen aan labels, maar ook die wil ik in de taal die in de backoffice gekozen was. Wie helpt mij op weg. Alvast bedankt, Frits van Leeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts