inTempoDK Posted August 2 Share Posted August 2 Hej, Har lavet min første prestashop 9 opsætning, alt virker fint, men kan ikke "opdatere" modulerne via backend. Den skriver de er opdateret, og hvis jeg kigger i mapperne for opdaterede moduler, ser der ud til de er opdateret, men prestashop bliver ved men at sige f.eks versionen er 1.2.4 når plugin config.xml filen siger version rigtig nok er 1.2.5 som den siger er den nyeste version, men config_da.xml siger forsat 1.2.4, hvorfor opdaterer den ikke den danske xml? Mit gæt er koden er opdateret, men noget gør den ikke opdaterer den danske xml config fil.. Noget jeg har misset? På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 22 Share Posted August 22 Mit gæt er, at shoppen er fyldt med fejl og vil være det lang tid endnu - som det altid sker, når PrestaShop frigiver en ny version. Nyeste er ikke bedst i denne sammenhæng. Læs blot kommentarerne nederst på denne side: https://build.prestashop-project.org/news/2025/prestashop-9-0-available/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts