Frits van Leeuwen Posted July 26 Share Posted July 26 Hallo allemaal, Ik gebruik Prestashop 1.7.8.11. Bij het openen van de lijst bestellingen kreeg ik een 503 server error. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik dit kan oplossen? Ik was op het moment dat dit voor het eerst gebeurde bezig in een testomgeving. Hoewel ik heel zorgvuldig tewerk ga in de testomgeving, kan ik me indenken dat ik per ongeluk in de live versie een wijziging heb aangebracht. In de testomgeving had ik een update gedaan van Prestashop 1.7.8.11 naar 8.2.1. Helaas werkte niet alles direct goed. Ik kreeg foutmeldingen en ging proberen die op te lossen. Mogelijk heb ik mijn wijziging op de verkeerde plek gedaan. De backoffice laat ik over het algemeenzo als het is. Ik gebruik daar dus geen afwijkende template. (Ik weet ook niet of dat kan in Prestashop) Ik hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven. Met vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted July 28 Share Posted July 28 Op 26-7-2025 om 10:16 AM, Frits van Leeuwen zei: Ik gebruik Prestashop 1.7.8.11. Bij het openen van de lijst bestellingen kreeg ik een 503 server error. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik dit kan oplossen? Dit kan aan van alles liggen. Dat zou je kunnen nagaan door je logs van je hosting pakket na te gaan bij je hosting partij. Ik verwacht zelf dat het aan de geheugen instellingen kan liggen binnen PHP, of een order die een fout bevat van bijvoorbeeld een niet netjes verwijderd adres of zoiets. Maar dat blijft gissen zonder je exacte foutmeldingen uit je log. Als je veel orders krijgt met veel order regels kunnen die queries nog wel eens zwaar worden voor je hosting pakket. Meestal kan je dan redelijk eenvoudig de geheugen instellingen aanpassen bij je hosting partij. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 28 Author Share Posted July 28 Misschien zijn er mensen die weten welke bestanden er open moeten staan als ik de lijst met orders in beeld moet hebben. Ik vermoed dat daar 1 van de bestanden niet goed meer is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts