Shab Souri Posted May 25 Share Posted May 25 Hej Jeg har snakket med Webshipper support angående deres modul. Men de vil ikke på nogen måde at fortsætte med at opdatere det på baggrund af færre brugere, selvom jeg har brug for det. Prestashop version jeg har i øjeblikket er 8.2.1 Grunden jeg har ombygget webshoppen til PS 8.2.1, er det fordi, at jeg har haft problemer med den gamle databasen i den gamle webshop med versionen PS 1.7.x udover at serveren blev opdateret til den seneste version af PHP (8.3). Blandt andet oplever jeg problem med dette i ''checkout page'': public_html/modules/webshipper/webshipper.php on line 173 Derfor vil Webshipper ikke hjælpe med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 27 Share Posted May 27 Du er nok nødt til at hyre en udvikler til at se på problemet for dig. Jeg kan se, at du også har oprettet en bug på dette i det engelske forum. Det hører ikke hjemme der, da dette ikke er et PrestaShop modul og dermed ikke supporteres af PrestaShop. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts