Jump to content

Kan modules niet meer upgraden en nieuwe uploaden

Recommended Posts

Hallo,

Sinds kort heb ik een aantal problemen met PS 1.7.8.11 waar ik niet uitkom hopelijk vind ik hier de verlossende antwoorden

Namelijk de bestaande prestashop modules die in BO staan kan ik niet meer upgraden en er word ook geen melding meer gedaan bovenaan dat er een upgrade klaarstaat  en nieuwe modules kan ik ook niet meer uploaden. 

Als je dan op "upload een module"  klikt  komt het schermpje wel open en bij selecteer een module word er niet gezocht naar de module .

Tevens de verbinding met addons rechter bovenhoek word niet verbroken als je daar op klikt, het schermpje komt wel open en er word dan  gevraagd of je de verbinding wilt verbreken maar het word uiteindelijk niet verbroken.

Het lijkt of er een probleem heeft voor gedaan met de modulepagina...

Nu heb ik niets veranderd alleen een upgrade gedaan naar 1.7.8.11.

Het enige wat wel is gebleven is in de 1Click-ugrade module welke een rood kruisje geeft - dat de database niet overheen komt met de prestashop versie- Die heb ik dus aangepast in MyPhP Configuratie / PS_VERSION_DB  en PS-INSTALL allebei gelijk gezet op 1.7.8.11, maar helaas dit heeft de problemen niet opgelost of veranderd.

Ik heb ook deze problemen geprobeerd met ChatGPT  maar die verwijst mij door naar een forum, nou hier ben ik dan 😄