Jump to content

Edit History

Prestasec

Prestasec

49 minutes ago, Mediacom87 said:

Ik heb het script op de site van een klant uitgevoerd in 1.6.1.23.

Op deze site had ik de patch geïmplementeerd voor het valideren van de namen van klantaccounts die verdwenen na de passage van het script, wat normaal is omdat dit kernbestand niet langer overeenkwam met de geïnstalleerde versie.

Het is daarom essentieel om te onthouden dat elke wijziging van een kernbestand wordt gedaan door een overschrijving op 1.6.

En effet, j'ai testé avec 1.6.1.17, 1.6.1.23 et 1.6.1.24 Et il ne remplace aucun de ces fichiers. Il mentionne seulement qu'il y a des différences (ce que j'ai fait moi-même).

Indeed, i have tested with 1.6.1.17, 1.6.1.23 and 1.6.1.24

And it does not replace any of those files. It only mentions that there are differences (which i have done myself).

Prestasec

Prestasec

46 minutes ago, Mediacom87 said:

Op deze site had ik de patch geïmplementeerd voor het valideren van de namen van klantaccounts die verdwenen na de passage van het script, wat normaal is omdat dit kernbestand niet langer overeenkwam met de geïnstalleerde versie.

Het is daarom essentieel om te onthouden dat elke wijziging van een kernbestand wordt gedaan door een overschrijving op 1.6.

En effet, j'ai testé avec 1.6.1.17, 1.6.1.23 et 1.6.1.24 Et il ne remplace aucun de ces fichiers. Il mentionne seulement qu'il y a des différences (que j'ai moi-même).

And it does not replace any of those files. It only metions that there are differences (which i have done myself).

Prestasec

Prestasec

44 minutes ago, Mediacom87 said:

En effet, j'ai testé avec 1.6.1.17, 1.6.1.23 et 1.6.1.24 Et il ne remplace aucun de ces fichiers. Il mentionne seulement qu'il y a des différences (que j'ai moi-même).

And it does not replace any of those files. It only metions that there are differences (which i have don myself).

• Create New...