Jump to content

Edit History

moeshoek

moeshoek

Sinds 3 dagen wordt de e-mail met de melding dat er een nieuwe bestelling is geplaatst (met template new_order van het thema classic) of retour is aangevraagd (met template return_slip) niet meer verstuurd naar het e-mailadres dat ik hiervoor heb ingesteld. Het moet naar het e-mailadres van de webshop dat tevens het mailadres is van de klantenservice, maar het wordt gestuurd naar [email protected]. Overige mails zoals de out-of-stock mails komen wel gewoon op het juiste e-mailadres aan.

Ik heb de module 'E-mailwaarschuwingen' (versie 2.1.1) al eens gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten.
Ook heb ik een backup van de database gedownload en gezocht naar [email protected], maar werd alleen gevonden bij de verzonden mails.

Ik werk met Prestashop 1.7.6.3

Wie heeft er een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

moeshoek

moeshoek

Sinds 3 dagen wordt de e-mail met de melding dat er een nieuwe bestelling is geplaatst (met template new_order van het thema classic) niet meer verstuurd naar het e-mailadres dat ik hiervoor heb ingesteld (het e-mailadres van de klantenservice), maar naar [email protected]. Overige mails aan de klantenservice komen wel gewoon op het juiste e-mailadres aan.

Ik heb de module 'E-mailwaarschuwingen' (versie 2.1.1) al eens gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten.
Ook heb ik een backup van de database gedownload en gezocht naar [email protected], maar werd alleen gevonden bij de verzonden mails.

Ik werk met Prestashop 1.7.6.3

Wie heeft er een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

• Create New...