Jump to content

Edit History

Henrik Juul

Henrik Juul

Hej Mfj, 

Jeg tager bladet for munden og skriver dette - du kan desværre ikke regne med at få opsat din prestashop site 100 % gratis igennem dette forum, dette kræver en betalt udvikler ,

jeg selv har betalt en del timer på opsætning mm. - så jeg foreslår dig, at du finder en udvikler som kan hjælpe dig med disse ting, med det mener jeg, hvis du ikke har forstand på programmering/udvikling mm. så kan du ofte gøre tingene mere indvinklet, ved at begynde at rode eller ændre i filer som du reelt skulle holde dig fra - det skaber kun total kaos på siden,  tro mig, jeg taler af erfaring...

mvh

henrik

Henrik Juul

Henrik Juul

Hej Mfj, 

Jeg tager bladet for munden og skriver dette - du kan desværre ikke regne med at få opsat din prestashop site 100 % gratis igennem dette forum, dette kræver en betalt udvikler ,

jeg selv har betalt en del timer på opsætning mm. - så jeg foreslår dig, at du finder en udvikler som kan hjælpe dig med disse ting, med det mener jeg, hvis du ikke har forstand på programmering mm. så kan du ofte gøre tingene mere indvinklet, ved at begynde at rode eller ændre i filer som du reelt skulle holde dig fra - det skaber kun total kaos på siden,  tro mig, jeg taler af erfaring...

mvh

henrik

Henrik Juul

Henrik Juul

Hej Mfj, 

Jeg tager bladet for munden og skriver dette - du kan desværre ikke regne med at få opsat din prestashop site 100 % igennem dette forum, dette kræver en betalt udvikler ,

jeg selv har betalt en del timer på opsætning mm. - så jeg foreslår dig, at du finder en udvikler som kan hjælpe dig med disse ting, med det mener jeg, hvis du ikke har forstand på programmering mm. så kan du ofte gøre tingene mere indvinklet, ved at begynde at rode eller ændre i filer som du reelt skulle holde dig fra - det skaber kun total kaos på siden,  tro mig, jeg taler af erfaring...

mvh

henrik

Henrik Juul

Henrik Juul

Hej Mfj, 

Jeg tager bladet for munden og skriver dette - du kan desværre ikke regne med at få opsat din prestashop site 100 % igennem dette forum, dette kræver en betalt udvikler ,

jeg selv har betalt en del timer på opsætning mm. - så jeg foreslår dig, at du finder en udvikler som kan hjælpe dig med disse ting, med det mener jeg, hvis du ikke har forstand på programmering mm. så kan du ofte gøre tingene mere indvinklet, ved at begynde at rode eller ændre i filer som du reelt skulle holde dig fra - det skaber kun total kaos på siden, 

tro mig, jeg taler af erfaring....

mvh

henrik

• Create New...