Jump to content

LØST Antal varer som vises på forsiden


MFJENSEN

Recommended Posts

Forklar lidt nærmere, indstilling for hvor mange varer den viser på forsiden eller i et modul på forsiden ? Afhænger af din hjemmesides opsætning, hvilke modul som er hooked til forsiden og hvor mange varer du pt har oprettet i shoppen. Her er det så afhængig af indstillinger hvor lang tid en varer betegnes som værende ny, her kan du ændre dage osv, fortæl mere specifik Hvad du gerne vil have vist

Send evt url og forklar

 

Edited by Henrik Juul (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pertho giver løsningen, og Henrik beder dig i flere indlæg uddybe, når dine spørgsmål er for vage eller for dårligt beskrevet. Husk at følge retningslinjer for forum, herunder rette indlægget til Løst, når problemet er løst. Se hvordan i min signatur.

Mange af dem der hjælper her, læser ikke forum hver dag. Hjælp dem, der prøver at hjælpe dig - og andre der søger hjælp - ved at rette indlægget til Løst, når problemet er løst. Det er ret irriterende at læse indlæg der faktisk er løst, når folk ikke gider skrive det.

Dem der hjælper dig her, gør det frivilligt. Hvis ingen hjælper dig gratis, skal du betale for at få svar på de mest basale spørgsmål. Hvad er bedst?

Mvh Ann Karina

Moderator (og en af dem der har lagt utallige timer i frivillig hjælp i forum)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Undskyld, men jeg må starte forfra da min udbyder som har uploaded min Prestashop og installeret den har begået en fatal fejl idet der igen læg i kurv knap og ingen indkøbskurv, etc.Så jeg lukker denne og håber at alt er som det skal være i den nye som de arbejder på at sætte op

Mvh

MFJensen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...