Jump to content
  • 0

Prośba o pomoc znaczniki head, body, stopka itd


Łukasz123

Question

Witam serdecznie wszystkich bystrzaków :) 

jestem początkującym użytkownikiem prestashop, niestety obecnie nie mam wsparcia w postaci informatyka, więc próbuję sam wszystko ogarnąć. 

Zapewne zdaję sobie sprawę, że w ogromie tysięcy wpisów na forach i to jeszcze we wszystkich językach świata gdzieś się pojawia instrukcja lub bardzo podobny wpis. Ja znaleźć pomocy nie potrafię, więc o nią proszę... czy dobra dusza mogłaby mi wytłumaczyć sprawnie, ew. coś doradzić w bardzo podstawowej sprawie:

Gdzie się wkleja kody javasctipt w znacznikach head i body? Mam firmy zewnętrzne, z którymi współpracuje i proszą mnie, żebym np. jakieś kody trackingowe wgrywać na sklep jak np. taki do head:

<script>

var lam_trk_config = {
partner_id : xxxxx
};
(function(d, s, id, partnerId) {
var js, fjs =
d.getElementsByTagName(s)[0]; if
(d.getElementById(id)) return; js =
d.createElement(s); js.id = id;
js.attributes['data-lam-trk-id&'] = partnerId;
js.src = lam_trk_config.url || ';//static.lamoda.pl/tracking/partner_tracking_min.js';
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'bi_trk_inj', lam_trk_config.partner_id));
</script>

 

oraz taki skrypt muszę wkleić do tzw. „thank-you page”

<script>
var lam_trk_info = {      
transaction_id : 'xxxxxx', //   
price : 'xxxxx'
}; 
</script>

 

gdzie ja mam to wkleić dokładnie, czy to jest jakiś plik na serwerze gdzie jest sklep zainstalowany, jeśli tak, to poproszę ścieżkę jak do niego dojść i jak on się nazywa. 

Jeśli jest jakiś moduł na prestę 1.7, (który jest najlepiej darmowy) i umożliwi w łatwy sposób wklejanie takich kodów? 

jeszcze jedno mam pytanie odnośnie znaczników w preście. Czy jest jakaś komenda (znacznik) do wywołania numeru zamówienia? W tym przypadku lamoda prosi o wpisanie nr zamówienia:

transaction_id : 'xxxxxx', //   - co mam wpisać w te xxxx?