Jump to content
  • 0

Menu top po lewej stronie


MateuszK77

Question

Cześć wszystkim. Mam takie pytanie, czy istnieje możliwość przeniesienie aktualnego menu z top na lewą stronę ? Moduł jaki mam do zarządzania menu to : Mega Menu PRO . 

Screenshot_9.thumb.png.ec1475f1725da945e0cc990e6b50762a.png

Chodzi mi o to aby to menu powędrowało na lewą stronę. 

Z góry dzięki !

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dodam tylko, że nie jest używany defaultowy szablon, lecz jakiś inny własny. Czy dalej jest to możliwe do wykonania w taki sam sposób ? Mógłbyś mnie bardziej nakierować, gdzie dokładnie wejść w tę sekcję z pozycjami aby podczepić ten moduł pod lewą kolumnę? Jestem początkujący w Prescie. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

MODUŁY>POZYCJE

Rozmieszczenie modułu>szukasz modułu menu PRO>i robisz przenieś do displayLeftColumn na koniec zapisujesz i odświeżasz główną stronę sklepu. Jeżeli jest ok to menu pro należy odpiąć ze starego zaczepu pewnie displayNav aby nie pokazywał się u góry. 

Uwaga powinieneś mieć włączoną domyślnie lewą kolumnę na stronie głównej (przy edycji szablonu można to ustawić - ustawienia zaawansowane motywu), ew. pewnie domyślnie jest włączona na stronie kategorii gdzie można sprawdzić jak to menu będzie działać.

Zalecam zrobić kopię zapasową sklepu.  

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dziękuje za odpowiedzi. Najpierw przeszedłem do zaawansowanych ustawień motywu i faktycznie jest włączona lewa kolumna : Screenshot_10.thumb.png.9bac099a5d43640e7d9cfe4b07f5bdfa.png

Ale gdy przechodzę do Moduły -> pozycję i wyszukuję Mega Menu PRO to występuje to aż w 16 różnych miejscach. Gdy wejdę w edycję któregoś z nich, to w opcjach nie mam do wyboru displayLeftColumn : 

Screenshot_11.thumb.png.31f63cb36e9b76eca0ff8c9d5c4d273b.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment