Typisk bruges cart ID (kurv-ID) i forbindelse med betalingshåndteringen. Det er derfor ret irriterende, at der kun vises ordre-ID i back office for PrestaShop. Det kan løses ret nemt. I admin/tabs/AdminOrders.php skal der rettes i metoden __construct. I 1.3.7.0 er det linie 46.

Der hvor der står:
  $this->fieldsDisplay = array( 'id_order' => array('title' => $this->l('ID'), 'align' => 'center', 'width' => 25), tilføjes en linie, så der står:
  $this->fieldsDisplay = array( 'id_order' => array('title' => $this->l('ID'), 'align' => 'center', 'width' => 25), 'id_cart' => array('title' => $this->l('Cart'), 'align' => 'center', 'width' => 25), Jeg har vedhæftet den opdaterede fil (til 1.3.7.0).
Så har jeg også vedhæftet filen til 1.4.9.0. Og nu har jeg vedhæftet filen til 1.5.6.1 (lægges i controllers/admin). For PrestaShop 1.5 og 1.6 kopieres den vedhæftede fil AdminOrdersController.php til override/controllers/admin.   2016-04-01: Jeg har vedhæftet en opdateret version af filen til PrestaShop 1.6, hvor kurvens ID og forsendelsesmåden bliver vist i oversigten. Og så har jeg gjort nogle af kolonnerne lidt smallere. Bemærk, at det kan være nødvendigt, at slette filen cache/class_index.php (den bliver gendannet automatisk).   /Kjeld AdminOrders.php AdminOrders.php AdminOrdersController.php AdminOrdersController.php