Jump to content

[LØST] Kan ikke ændre udseende/tekst i ordre statusser!


Tobias Olsen Vium

Recommended Posts

Hej!

Nogle som kan hjælpe her? Det er MEGET frustrerende. Jeg kan ændre skabelonen som ordre status bruger inde under oversættelser eller ved at hente henholdvis HTML og TXT filerne ned via ftp. Men SELVOM jeg ændre dem og alt ser godt ud direkte i filerne, så ændres det ikke i prestashop når den sender mails ud til mine kunder.... Det er yderst frustrerende... I eksempel visningen vises også standard skabelonerne og ikke de modificerede jeg selv har lavet...

Edited by Tobias Olsen Vium (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

LØST står der. 

God kutyme her på forum er at skrive HVAD LØSNINGEN er!!!

Det kunne jo være at det er en anden som har samme problem. 

Link to comment
Share on other sites

Det er jo sådan set blot et spørgsmål om at følge retningslinjerne i forum. Disse kan du se herunder. Jo flere oplysninger vi får, jo bedre og jo hurtigere kan vi hjælpe - og hvis du kigger på mængden af indlæg vil du se, at det er der faktisk rig mulighed for at få hjælp. Men det går begge veje (som i alle andre fora) - man hjælper nemlig også andre ved at fortælle hvad problemet var. Det er dersværre en stigende tendens til ikke sker. Ellers dør forummet jo - og det er det faktisk godt på vej til, netop fordi ingen gider bruge tiden på at hjælpe andre. Men ros til dig for, at du har rettet dit indlæg til LØST - det er nemlig et andet stort problem.

At Pertho så skriver det med store bogstaver er måske blot et udtryk for frustration over, at det sker igen og igen 😉

Og så håber jeg da, at du vil dele løsningen med andre 🙂

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Deler gerne løsningen, folk må skrive en DM til mig så. For jeg har ærlig talt ikke lyst til at dele noget til folk der har en attitude uden årsag til det. Er man god ved folk, får man god vind sin vej igen, og mere til. Men er man som Pertho, så går det den anden vej i mit hoved. :)

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tobias Olsen Vium said:

Hejsa.

Deler gerne løsningen, folk må skrive en DM til mig så. For jeg har ærlig talt ikke lyst til at dele noget til folk der har en attitude uden årsag til det. Er man god ved folk, får man god vind sin vej igen, og mere til. Men er man som Pertho, så går det den anden vej i mit hoved. :)

Så må jeg bare tilføje at du med den attitude ikke skal forvente meget hjælp fremover i dette forum. Beklager.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Har det helt OK med ikke at få hjælp lige fra dig af. Jeg var ellers 110% klar til at benytte mig af dette forum, nu hvor det var på dansk, men det er svært at holde på nye brugere når man bliver mødt på denne måde. 
Men så er det godt der findes tusindvis af andre forums som benyttes en del mere end her. :)
Jeg takker for det korte visit til Admins! Jeg hopper let og elegant tilbage til de andre større forums:)

 

I det mindste vil JEG ikke være på tværs, så god dag til resten af folket også! :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...