Jump to content

Recommended Posts

Hoi,

ik ben bezig het opzetten van een Prestashop versie 1.7.4.4

Nu heb ik een groep klanten aangemaakt, deze krijgen 40% korting, dit werkt nu prima.

Maar als ik als bezoeker (geen korting) een bestelling plaats dan zie ik in het winkelmandje wel de prijs staan zonder korting (dit is goed)

alleen bij het overzicht van de bestelling toont Prestashop de prijs van de klantengroep met 40% korting?

Hier moet de prijs van de bezoeker (geen korting) getoond worden.

Zie attachment

Heeft er iemand dit probleem ook gehad? En hoe krijg ik dit opgelost?

alvast mijn dank!

veschil in prijs winkelmandje.png

Hi Hartung,

Heb je al naar de standaard groepsopties gekeken of deze goed staan? Dit kun je vinden in de backoffice onder Winkelinstellingen -> Klantinstellingen -> Groepen 

28 minutes ago, Adeko.nl said:

Hi Hartung,

Heb je al naar de standaard groepsopties gekeken of deze goed staan? Dit kun je vinden in de backoffice onder Winkelinstellingen -> Klantinstellingen -> Groepen 

Hi Adeko,

dank voor je snelle reactie, ik heb net gekeken en ik denk dat deze goed staan. (zie attachment)

Groepen • Vogels Autogas Systemen.png

Hmm vreemd, op een lokale omgeving (1.7.5.1) kan ik dit ook niet reproduceren.
Als ik het goed zie maak je gebruik van de One page checkout module. Aangezien het bedrag wel goed wordt getoond in de header, zou het wel is in de module fout kunnen gaan. Het is daarom misschien het proberen waard om contact op te nemen met de moduleontwikkelaar om te vragen of zij hier naar kunnen kijken.

4 hours ago, Adeko.nl said:

Hmm vreemd, op een lokale omgeving (1.7.5.1) kan ik dit ook niet reproduceren.
Als ik het goed zie maak je gebruik van de One page checkout module. Aangezien het bedrag wel goed wordt getoond in de header, zou het wel is in de module fout kunnen gaan. Het is daarom misschien het proberen waard om contact op te nemen met de moduleontwikkelaar om te vragen of zij hier naar kunnen kijken.

Heb maar een ticket in geschoten bij de ontwikkelaar van de module...