Deodato1962 Posted June 3, 2019 Share Posted June 3, 2019 Wie kan mij helpen met het installeren van de Google Merchant Center Module binnen Prestashop 1.6.24? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Als je het goed wil doen neem je een abonnement op Channable en daarbij een abonnement op een ISS partner, of iemand die dit beide kan doen. Scheelt je namelijk 20 procent in de kosten die die abbo kosten makkelijk teniet doen. Deze kunnen je ook helpen dit op te zetten want voor iedere webshop gelden weer andere regels die ze moeten toepassen. Is een behoorlijk klusje om te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Hoi Deodato, Kun je hier uitleggen wat je problemen zijn met de module? Wij hebben de module meerdere malen geïnstalleerd en kunnen je wellicht uitleggen wat er mis gaat. We horen graag van je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deodato1962 Posted June 12, 2019 Author Share Posted June 12, 2019 stuur mij even een mail met jullie gegevens op [email protected] en ik neem contact op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts