Jump to content

Cache problemen


Badabing

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal, 

Ik heb verschillende webshops met PrestaShops, maar ik heb veel cache problemen. Ik werk momenteel op 1 webshop met versie 1.6.1.7, maar als ik een aanpassing doe dan slaat die het soms op en soms niet. 

Het betreft bijna elk veld bij het aanmaken en wijzigen van items zoals de velden, Informatie - SEO - Afbeeldingen - Functies. Soms slaat hij alles op bij bewaren en blijven en soms ook niet. 

Als ik een artikelnaam aanpas dan staat bij in de lijst Catalogus - Producten goed, maar dan klik ik op het item en dan is de naam weer zoals het in het begin pas. Soms na een paar keer F5 werkt het weer, maar daarna is het vaak weer hetzelfde probleem het volgende item. Hetzelfde met afbeeldingen. Als ik een plaatje upload dan is hij opeens verdwenen en dan zie ik op de webshop dat hij 5x geupload is. Dit terwijl er in de backend maar 1 afbeeldingen staat. 

Is er een moment om dit te omzeilen of op te lossen? Een webshop van 7000+ artikelen bijhouden wordt nu wel een erg lang verhaal. 

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. 

Bij voorbaat dank,

Badabing



 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Adeko.nl said:

Hi Badabing,

Krijg je misschien ook ergens een foutmelding? Je zou eventueel de debug mode aan kunnen zetten en het proces nog is doorlopen, misschien dat daar dan iets uit komt.

Ik krijg nergens een foutmelding helaas. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...