Jump to content

Is dit een Caching probleem??


Deodato1962

Recommended Posts

Ik heb steeds vaker het probleem dat wanneer ik een artikel verwijder (ik gebruik Prestashop 1.6.1.24) dat het product uit de BackOffice is maar deze nog in de FrontOffice staat vermeld. Weliswaar is de foto ook verdwenen maar daarvoor in de plaats staat er een vraagteken + de prijs. Wanneer ik erop klik krijg ik (terecht) de melding dat er geen product bestaat.

Wat kan ik hier aan doen??

Capture.jpg

Link to comment
Share on other sites

Je kan kijken op www.padelcentre.nl
Het probleem doet zich vooral voor wanneer ik een product heb toegevoegd en dan de site vernieuw om deze te bekijken. Ik moet dan soms 3 minuten wachten totdat ik iets zie en na het verwijderen van de cache is het probleem helaas nog steeds aanwezig.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem is opgelost. Aangezien ik een vrij zwaar Thema had geinstalleerd, was mijn Hosting pakket te langzaam voor dit Thema.

Zodra ik een artikel aan het opslaan was vroeg de Hosting meer dan 100% CPU een aangezien mijn Hostingpakket maar 100% heeft was dat dus te weinig en moest de CPU Core omhoog.
Nu de Hosting uitgebreid met 2x Intel Xeon CPU en 3K Ram. Dit even een uur getest en alles liep feilloos zonder wacht of laadtijden!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...