Jump to content

Attribuut - optie in bulk toevoegen aan producten


ESVSHOP

Recommended Posts

Is het mogelijk om aan meerdere producten tegelijk een extra optie/attribuut toe te voegen?
 
Bijv: borden die we momenteel in materiaal kunststof aanbieden selecteren en in 1x de optie materiaal aluminium aanbieden?
Of moet dit altijd per product als combinatie?
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het antwoord. We gebruiken reeds deze handige module.

Normaal als we een combinatie aanmaken dan geven het product een referentie + ean code mee.

Nu wil ik een groot van producten alleen extra optie aanbieden tegen meerprijs. Keuze laminaat > is plus € 1,00
Artikelnummer e.d. hoeft niet te veranderen

Ik zie niet hoe dit met deze module kan. Heb je nog goede tips?

Link to comment
Share on other sites

Met deze module kun je ook attributen toevoegen. Aan meerdere producten tegelijk zelfs. Je zal wel eerst de combinatie moeten aanmaken> laminaat en daar de meerprijs voor instellen. Daarna kan je ze toe gaan voegen aan de producten van je keuze

Link to comment
Share on other sites

ziet er precies hetzelfde uit. althans ik zie gene verschillen. je kan daar dus gewoon combinaties toevoegen. laat je niet beetnemen door de slechte vertaling van de module, want zo lijkt het alsof je alleen combinatie kan verwijderen en dat klopt dus niet

Link to comment
Share on other sites

Ik kom er helaas nog niet uit. Ik wil graag in 1x bij aantal producten toevoegen:

Atrribuut: Laminaat > Ja (meerprijs € 1,00) - en dat de prijs dan ook met € 1,00 wijzigt. De optie zonder laminaat moet er dan ook bij en deze moet dan standaard aangevinkt zijn

Hoe zou je dit doen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...