Jump to content
  • 0

Czy można przyspieszyć zmianę wyświetlania ceny po zmianie atrybutów


simplemedia

Question

Mam taki problem, jestem raczej amatorem, z tego co doczytałem to czas ten wynika z obciążenia presty. Ale może ktoś się spotkał z tym i znalazł jakieś lekartswo. Dla mnie to wygląda tak jakby ten czas zmiany był gdzieś na sztywno ustawiony?:) To tak po amatorsku. Dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi lub podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Pewnie mowa o 1.7 więc tam jest to liczone dynamicznie - po zmianie kombinacji wysyła się zapytanie ajax do bazy i tyle czasu ile zajmuje wygenerowanie i odpowiedź to w takim czasie się to wykona. Możesz cacheować zapytania ale nie taki był zamysł. Jeśli działa wolno tzn że hosting nie domaga lub masz ogromną ilość kombinacji i trochę mysql poci przy odpytywaniu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 5/19/2019 at 12:16 PM, hakeryk2 said:

Pewnie mowa o 1.7 więc tam jest to liczone dynamicznie - po zmianie kombinacji wysyła się zapytanie ajax do bazy i tyle czasu ile zajmuje wygenerowanie i odpowiedź to w takim czasie się to wykona. Możesz cacheować zapytania ale nie taki był zamysł. Jeśli działa wolno tzn że hosting nie domaga lub masz ogromną ilość kombinacji i trochę mysql poci przy odpytywaniu.